//////

Kształtowanie obrazu firmy

Bardzo modnym ostatnio zawodem jest stanowisko pracy zajmujące się kontaktami z opinia publiczną.Jest to tak zwany specjalista do spraw Public Relations. Zapotrzebowanie na tego rodzaju wykwalifikowane kadry rośnie wraz z zainteresowaniem właścicieli firm promocją przedsiębiorstwa, która nie jest zwykła reklamą, a jedynie sprawnym budowaniem wizerunku w oczach społeczeństwa. Taki ekspert powinien umieć komunikować się z mediami w taki sposób, by pozytywnie wpływać na obraz firmy w środkach masowego przekazu, a także z potencjalnymi inwestorami bądź kontrahentami. Specjalista ds. PR powinien zadbać o wypracowanie czytelnego i łatwego do zapamiętania przez odbiorcę logo, a także o odpowiednią reklamę i reprezentację firmy na różnego rodzaju imprezach, tj. festiwale, przeglądy, których sponsorem jest dana firma. Aby ubiegać się o takie stanowisko nie wystarczą specjalistyczne studia (np. dziennikarskie, komunikacja społeczna czy po prostu studia Public Relations), ale też praktyki i staże w różnych firmach, gdyż jest to bardzo odpowiedzialne stanowisko i może mieć duży wpływ na ewentualne sukcesy i porażki przedsiębiorstwa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *